Verifică despăgubirea

Ultima actualizare la

Contractul pentru Serviciul Premium Yource

Identitate

Yource B.V. și/sau companiile sale afiliate, site-urile web, denumirile comerciale și brandurile, inclusiv:

www.vlucht-vertraagd.nl | www.vuelo-con-retraso.es | www.flug-verspaetet.de | www.vol-retarde.be | www.vol-retarde.fr | www.flight-delayed.co.uk | www.volo-in-ritardo.it | www.vlucht-vertraagd.be | www.fly-forsinket.dk | www.lot-opozniony.pl | www.flight-delayed.com | www.voo-atrasado.pt | www.yource.com | www.greenclaim.nl

Domeniu: zbor-intarziat.ro/premium

Postbus 3650, 1001 AL Amsterdam

Email: info@zbor-intarziat.ro

Înregistrat la Registrul Comerțului din Olanda cu numărul: 52683702

1. DEFINIȚII

1.1 Yource: compania privată cu răspundere limitată, Yource B.V., care acționează și sub, dar fără a se limita la, numele Green Claim B.V., Flight-Delayed.com, înregistrată la Registrul Comerțului sub numărul 52683702, cu sediul social în Amsterdam, denumită în continuare „Yource”;

1.2 Cerere: o solicitare a Yource, în numele și/sau cu autorizarea Abonatului, împotriva Companiei Aeriene și/sau a Operatorului de Turism și/sau a Comerciantului, Revânzătorului unui pachet de călătorie (serviciu) și/sau bilet de avion.

1.3 Serviciu de Compensație: serviciul oferit de Yource pentru depunerea unei Cereri în numele Abonatului, care poate include – dar fără a se limita la – inițierea procedurilor legale, acțiuni de executare etc.

1.4 Operator Lounge: orice persoană, contractor sau organizație independentă care deține și/sau operează oricare dintre lounge-urile aeroportuare care fac parte din Serviciul Lounge.

1.5 Serviciul Lounge: Abonatul are dreptul să intre și să aștepte într-un lounge aeroportuar, conform termenilor Operatorilor Lounge, atunci când un zbor este întârziat cu cel puțin o (1) oră sau este anulat. Pentru termenii Operatorului Lounge, consultați și https://loungefinder.loungekey.com/pass/conditions-of-use.

1.6 Serviciul Premium Yource (denumit în continuare „Serviciu Premium”): Serviciul Premium presupune că Abonatul va beneficia de un an (1) de utilizare gratuită a Serviciului de Compensație pentru cererile de compensație conform Regulamentului (UE) 261/2004 și UK261 și, dacă este eligibil, de Serviciul Lounge.

1.7 Abonare: Momentul în care Abonatul se înscrie la Serviciul Premium.

1.8 Abonat: Persoana care s-a înscris la Serviciul Premium.

1.9 Abonament: Abonamentul dumneavoastră la Serviciul Premium.

1.10 Taxa de Abonament : Taxa anuală pentru Serviciul Premium.

1.11 Detalii Zbor: Detaliile zborului pe care Abonatul trebuie să le introducă (digital) pentru a beneficia de Serviciul Premium.

1.12 Zbor Planificat: Un zbor pe care Abonatul l-a rezervat, planificat cu intenția de a se îmbarca la acel zbor.

1.13 Parte Opozantă: Partea către care Yource și/sau în numele Abonatului va adresa Cererea sau acțiunea legală, cum ar fi Compania Aeriană, Operatorul de Turism sau Comerciantul/Revânzătorul unei călătorii (serviciu).

1.14 Drept de retragere: posibilitatea Abonatului de a anula contractul la distanță în termenul legal de 14 zile. Pentru mai multe informații despre reglementările europene și excepții, consultați https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_en.htm. Prevederea relevantă va fi tratată și în secțiunea 6 a acestui contract.

1.15 LoungeKey Pass: modalitatea prin care Abonatul poate accesa lounge-ul, care poate fi un voucher de utilizare unică cu cod QR sau orice alte metode de acces comunicate de Collinson.

2. SERVICIUL PREMIUM

Utilizarea Serviciului nostru Premium

2.1 Prin încheierea contractului și utilizarea Serviciului nostru Premium, confirmați că sunteți o persoană fizică care poate încheia acorduri juridice obligatorii conform legislației țării de reședință și aveți autoritatea de a accepta Termenii în nume propriu. Termenii și condițiile se aplică acestui contract, însă în caz de contradicție între acestea, acest contract are prioritate.

2.2 Pentru utilizarea Serviciului nostru Premium, este necesar un (smart)phone pentru accesarea e-mailului și/sau SMS-urilor. Dacă Abonatul nu aduce un telefon sau alt dispozitiv pentru a utiliza LoungeKey Pass, nu se aplică rambursare și Yource nu poate fi considerată răspunzătoare.

2.3 Puteți accesa Serviciul Premium:

2.3.1 prin plata Taxei de Abonament în avans, printr-un link de plată administrat de Stripe;

2.3.2 prin obținerea Serviciului Premium printr-un terț autorizat de Yource să vă ofere Serviciul Premium;

2.3.3 prin alegerea de a intra în Serviciul Premium după ce o Cerere a fost acceptată cu succes. Aceasta înseamnă că Abonamentul va fi plătit prin reținerea unei părți din suma care urma să fie plătită după acceptarea cu succes a Cererii. Serviciul Premium se va aplica doar pentru Cererile privind zborurile operate în acel an, începând cu momentul aderării la Serviciul Premium.

2.4 La acceptarea achiziției și plata Serviciului Premium, Abonatul va primi un e-mail de confirmare de la Yource.

2.5 Serviciul Premium începe după trimiterea e-mailului de confirmare către Abonat.

2.6 Detalii suplimentare privind Serviciul Premium pot fi găsite în e-mailul de confirmare.

Detalii privind Serviciul Premium

2.7 Serviciul Premium presupune că Abonatul va beneficia de un an (1) de utilizare gratuită a Serviciului de Compensație, în ceea ce privește compensațiile conform Regulamentului (UE) 261/2004 și UK261. Pasagerii suplimentari incluși în Cererea Abonatului nu vor beneficia de avantajele Serviciului Premium. Astfel, Abonatul este scutit de Plata Serviciului și Taxa Legală, conform termenilor și condițiilor. Pentru detalii suplimentare, consultați secțiunea Domeniu de aplicare (articolele 2.18 – 2.20).

Serviciul Lounge

2.8 Serviciul Lounge este oferit de COLLINSON INSURANCE SERVICES LIMITED (denumită în continuare „Collinson”), o companie înregistrată în Anglia și Țara Galilor cu numărul de înregistrare 00758979, cu sediul social la: 5th Floor, 3 More London Riverside, London SE1 2AQ, Regatul Unit.

2.9 Termenii de Utilizare și Politica de Confidențialitate ai Collinson, actualizați periodic de Collinson, se aplică utilizării Serviciului Lounge.

2.10 Atât Yource, cât și Collinson acționează ca intermediari în ceea ce privește accesul la lounge, serviciile din lounge și serviciile oferite în lounge-urile aeroportuare (Operatori).

2.11 Abonatul are dreptul de a intra și a aștepta într-un lounge de aeroport atunci când un zbor este întârziat cu cel puțin o (1) oră („Pragul de Întârziere”) sau anulat cu șase ore sau mai puțin („Pragul de Anulare”) înainte de plecarea planificată. O întârziere care atinge sau depășește Pragul de Întârziere poate fi anunțată ca o singură perioadă de întârziere sau ca urmare a mai multor întârzieri succesive mai scurte care însumează Pragul de Întârziere.

2.12 Când Abonatul a finalizat o înregistrare reușită și Pragul de Întârziere și/sau Pragul de Anulare este atins, Abonatul va primi LoungeKey Pass prin e-mail și/sau SMS. Pentru a accesa lounge-ul, Abonatul trebuie să aibă asupra sa LoungeKey Pass-ul generat. În lipsa acestuia, accesul nu va fi permis. LoungeKey Pass este valabil doar pentru persoanele numite în confirmarea prin e-mail.

2.13 Plecarea zborului/zborurilor va fi monitorizată de sistemul de urmărire a zborurilor al Collinson; din acest sistem nu pot fi derivate drepturi și nu poate fi folosit pentru a urmări orele programate de plecare. De asemenea, este necesar ca zborul să fie înregistrat la timp, conform articolului 3.1, de către Abonat, iar numărul de telefon mobil și e-mail-ul să fie furnizate. Este responsabilitatea Abonatului să furnizeze informațiile corecte; dacă informațiile furnizate sunt incorecte, Yource și Collinson nu pot fi considerate răspunzătoare. În final, Serviciul Lounge depinde de disponibilitatea lounge-ului și nu garantează accesul în lounge în cazul întârzierii sau anulării.

2.14 LoungeKey Pass va fi valabil pentru nouăzeci (90) de zile de la emitere, însă poate fi utilizat o singură dată. Lista lounge-urilor participante poate fi consultată pe https://loungefinder.loungekey.com.

2.15 Lounge-urile de aeroport participante sunt deținute și operate de Operatorii Lounge. Abonații sunt supuși regulilor și politicilor fiecărui lounge participant. Abonatul recunoaște și acceptă că Yource și Collinson nu dețin niciun control, financiar sau de altă natură, asupra proprietății sau administrării acestor lounge-uri.

2.16 Yource și Collinson nu vor fi răspunzători pentru niciun prejudiciu sau vătămare suferită de un Abonat în interiorul oricărui lounge participant la Servicii. Partea care trebuie contactată pentru orice omisiune privind Serviciul Lounge este Operatorul Lounge-ului din aeroport. Yource B.V. și Collinson vor media în numele Abonatului dacă apare sau există o reclamație sau dacă Operatorul Lounge trebuie contactat în alt mod. Reclamațiile pot fi trimise prin e-mail la customerservice@collinsongroup.smartdelay.com.

2.17 Serviciul Lounge poate fi supus modificărilor din când în când; aceste modificări nu se limitează, de exemplu, la lucrări de construcție, închideri sau renovări.

Răspundere

2.18 Dacă nu respectăm acest contract, vom fi răspunzători doar pentru emiterea unui voucher de înlocuire pentru accesul la lounge-ul participant. Voucherele de înlocuire nu sunt rambursabile și nu pot fi schimbate pe bani. Nu vom fi răspunzători să vă rambursăm niciun cost sau cheltuială suportată de dvs. sau costurile de acces la lounge la aeroport în cazul în care alegeți să accesați lounge-ul pe cheltuiala proprie.

2.19 Yource și/sau Collinson nu pot fi considerate răspunzătoare pentru niciun prejudiciu (posibil) sau pierderea unui Claim și/sau dreptul la despăgubiri sau compensații suplimentare rezultate din acțiunile proprii ale Abonatului.

2.20 Yource și/sau Collinson nu vor fi răspunzători sau responsabili pentru nicio neîndeplinire sau întârziere în îndeplinirea oricărei obligații conform acestor termeni și condiții care este cauzată de un eveniment aflat în afara controlului nostru. Un eveniment aflat în afara controlului nostru înseamnă orice act sau eveniment dincolo de controlul nostru rezonabil, inclusiv, fără a ne limita la: greve, blocaje sau alte acțiuni industriale ale terților, tulburări civile, revolte, invazie, atac terorist sau amenințare cu atac terorist, război (declarat sau nu) sau amenințare sau pregătire pentru război, incendiu, explozie, furtună, inundație, cutremur, surpare, epidemie sau alt dezastru natural, sau defectarea rețelelor de telecomunicații publice sau private.

2.21 Este la discreția exclusivă a Yource să inițieze sau să întreprindă acțiuni legale pentru a urmări Claim-ul sau pentru a-l recupera. Decizia va fi luată de Yource pe baza documentelor puse la dispoziție sau a informațiilor furnizate Yource. Yource are dreptul – fără a fi responsabilă pentru vreo despăgubire sau prejudiciu – să se abțină de la luarea unor măsuri legale sau orice acțiune dacă consideră că această acțiune este inoportună, din orice motiv.

Domeniu de aplicare

2.22 Serviciul Premium este valabil pentru un (1) an. Data zborului pentru care a fost depus Claim-ul trebuie să fie în acest an pentru ca Serviciul Premium să se aplice acelui Claim.

2.23 Serviciul Premium poate fi utilizat pentru maximum 3 Claim-uri reușite pe an de abonament. Un Claim este considerat reușit atunci când compensația este plătită Abonatului fie prin Yource, fie direct de la Partea Opozantă. Dacă numărul de Claim-uri reușite depășește aceste 3 Claim-uri menționate, se va aplica Taxa Standard (+Legală) pentru aceste Claim-uri suplimentare, conform Listei de prețuri.

2.24 Serviciul Premium se aplică numai pentru cererile de compensație conform Regulamentului (UE) 2004/261 și UK261.

3. Eligibilitate

3.1 Pentru a utiliza Serviciul Premium și/sau Serviciul Lounge, Abonatul trebuie să trimită detaliile zborului cu cel puțin 48 de ore înainte de ora programată de plecare a zborului în contul său (digital). Recunoașteți că nu toate zborurile sunt eligibile pentru înregistrare.

3.2 Serviciul Premium nu se aplică dacă ați primit un mesaj de anulare, modificare a zborului sau întârziere referitor la Zborul Planificat înainte de a intra în Abonament.

3.3 Abonatul nu are voie să acționeze folosind informații privilegiate privind anulările sau întârzierile. Mai mult, faptele de cunoștință generală, cum ar fi grevele anunțate și condițiile meteorologice extreme anunțate, cum ar fi uraganele, taifunurile, cenușa vulcanică etc., nu pot fi folosite abuziv în cadrul Serviciului Premium. De exemplu, să cunoști că zborul va fi anulat și să intri în Serviciul Premium cu intenția de a depune un Claim pentru acest zbor în cadrul Serviciului Premium.

3.4 Nu este permis mai mult de un Claim pe același nume pentru același zbor și aceeași dată.

4. Obligațiile Abonatului

4.1 Abonatul are obligația de a informa Yource despre orice plată directă primită de la Partea Opozantă.

4.2 Abonatul se va abține de la a comunica (direct sau prin terți) cu Partea Opozantă după ce acest Abonament a fost încheiat și pe toată durata procesului, cu excepția cazului în care acest lucru este convenit expres în scris cu Yource sau va informa imediat Yource dacă este contactat de o altă parte decât Yource.

4.3 Dacă datele de contact ale Abonatului se modifică după încheierea Contractului, Abonatul va informa imediat Yource despre aceste schimbări. Yource nu poate fi ținut responsabil pentru pierderea de timp, expirarea termenelor legale sau orice alte consecințe care rezultă din furnizarea de către Abonat a unor date de contact incorecte sau din neinformarea Yource despre modificări.

5. Reînnoirea Serviciului Premium

5.1 După un an, Serviciul Premium va fi reînnoit pentru încă un (1) an.

5.2 La reînnoire, se va plăti Taxa de Abonament. Prin acceptarea acestor termeni și condiții, Abonatul este de acord cu facturarea recurentă pentru Serviciul Premium. Taxa de Abonament va fi achitată prin facturare recurentă. Abonatul poate refuza și/sau anula facturarea recurentă în orice moment.

5.3 Abonatul va fi informat activ și în scris (e-mail) de două ori înainte ca Serviciul Premium să fie reînnoit.

5.4 Abonatul poate să ne informeze în orice moment dacă nu dorește reînnoirea Serviciului Premium. Dacă acest lucru se face înainte de sfârșitul abonamentului anual, serviciul nu va fi reînnoit. Reînnoirea automată se anulează prin:

5.4.1 conectarea în contul de client accesibil prin Zbor-Intarziat.ro și anularea reînnoirii abonamentului, sau

5.4.2 informarea expresă a Yource în scris, prin trimiterea unui e-mail la: info@zbor-intarziat.ro

5.5 Când Serviciul Premium este anulat, acesta nu va mai fi reînnoit.

6. Retragere și Încetare

Dreptul de retragere din Serviciul Premium

6.1 Abonatul are dreptul legal de a se retrage fără costuri din contractul la distanță în termenul legal de 14 zile. Această perioadă începe din momentul în care Serviciul Premium a fost plătit și confirmat. Dacă Abonatul se retrage în aceste 14 zile de la achiziționarea Serviciului Premium, dar a depus cererea sa și documentele solicitate, se va aplica taxa normală “no cure no pay” pentru cerere.

6.2 Abonatul poate înceta abonamentul în orice mod scris și clar, prin contul său digital sau prin trimiterea unui e-mail la: info@zbor-intarziat.ro

6.3 În cazul în care Yource a finalizat activitățile și a obținut Cererea sau a primit o promisiune de cesiune în termen de 14 zile, fie direct, fie de la Abonat, Abonatul renunță la dreptul de retragere.

6.4 Riscul și povara probei pentru exercitarea corectă și la timp a dreptului de retragere revine Abonatului.

6.5 Atunci când o Cerere este depusă în timp ce Serviciul Premium este activ și Abonatul se retrage în termen de 14 zile de la Serviciul Premium, taxa noastră de Serviciu și, eventual, taxa Legală se vor aplica pentru Cererea depusă, dacă aceasta are succes. Taxele noastre pot fi consultate în Lista de Prețuri. Cererea depusă va fi tratată separat de încetarea Serviciului Premium.

Încetarea Serviciului Premium

6.6 Serviciul Premium va fi sau poate fi încetat atunci când se întâmplă una dintre următoarele situații:

6.6.1 Abonatul sau Yource, în orice moment, din orice motiv, trimit o notificare scrisă de încetare în termen util; sau

6.6.2 Dacă Abonatul și-a încălcat obligațiile conform acestor termeni, cum ar fi cele din capitolul 4 sau alte legi și reglementări aplicabile, a săvârșit fraudă, a furnizat informații incorecte sau false și/sau a desfășurat activități pe care Yource le poate suspecta în mod rezonabil ca fiind înșelătoare sau frauduloase, caz în care Abonatul nu va avea dreptul la Compensație sau la orice alte plăți.

6.6.3 Dacă Abonatul a încărcat o Cerere de mai multe ori pentru același zbor și dată, la orice altă agenție de cereri sau terță parte, și/sau nu ne informează despre orice plată directă de la compania aeriană și/sau orice altă terță parte.

Consecințele încetării Serviciului Premium

6.7 Odată ce Abonamentul este încetat, anulat sau expirat, Cererile cu data zborului în perioada abonamentului vor fi în continuare procesate și, dacă sunt acceptate, nu se va aplica nicio taxă. Pentru Cererile cu data zborului în afara perioadei abonamentului se vor aplica Taxa de Serviciu și, eventual, Taxa Legală, conform termenilor și condițiilor.

6.8 Când Serviciul Premium este încetat conform articolului 6.6.3, se va aplica Taxa de Serviciu pentru suma cererii.

Ți-a plăcut acest conținut?

Mulțumim, ne-ai înseninat ziua!

Ajută-ne să ne îmbunătățim!

Înțeles, mulțumesc!